Een lastige klant

Nicky is accountmanager en heeft een grote cliëntenportefeuille. Ze houdt van haar werk, want ze is service-gericht, kan hier haar goede communicatieve vaardigheden uitleven en ze staat de mensen graag ten dienst. Het is heel druk op kantoor en daar geniet ze van. Ze voelt zich de spin in het web en regelt graag van alles voor iedereen. Eén cliënt legt echter wel heel veel beslag op haar tijd met veel vragen, eisen en commentaar. Ze overweegt voor zichzelf hoe ze het beste hiermee om kan gaan.

Lees alles over de verschillende wijzen van aanpak in deze situatie (en andere) afhankelijk van de drie verschillende bewustzijnsniveaus in onze geestelijke ontwikkeling:

1. Kindfase (zorg, geaccepteerd worden, één kant zien)

2. Puberfase (eigen waarheid, vrijheid, twee kanten zien)

3. Volwassenfase (groei, overzicht, meerdere kanten zien)

https://www.hildekroonmediation.nl/creatieve-oplossingen-in-3-stappen/

 

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin